Kaip išsirinkti automobilį su automatine pavarų dėže

DSG automatinė pavarų dėžėMūsų klientai labai dažnai atvažiuoja su pavarų dėžės gedimais ir nusivilia sužinoję, jog daugeliu atvejų buvo galima išvengti didesnių problemų su automatine pavarų dėže, jei tik būtų pasikonsultavę su specialistais prieš įsigyjant automobilį. Mes visuomet nemokamai konsultuojame prieš perkant, patariame, paaiškiname kokius tendencingus gedimus ar problemas turės vienas ar kitas modelis, ir kokie bus remonto kaštai. Dauguma pavarų dėžių, montuojamų į panašius automobilius, turi labai nuspėjamus gedimus. Tai kaip išsirinkti tinkamą automobilį su automatine pavarų dėže sau?

Atsakymą pradėsime nuo to, jog neretai „automatu“ žmonės vadina visas pavarų dėžes, kuriose nereikia pačiam perjungti pavarų. Tačiau viskas nėra taip paprasta. Šiais laikais tikrųjų „automatų“ vis mažėja. Juos pakeičia daug pigesnės ir paprastesnės konstrukcijos dėžės, kurios pavaras jungia pačios. Todėl automobilio pardavėjas, parduodamas automobilį tiesiog rašo AUTOMATAS, o pirkėjas nusiperka ir tik atvykęs pas specialistus sužino, kad ten visai ne „automatas“. Be tradicinės automatinės pavarų dėžės egzistuoja dar keli populiariausi pavarų dėžių tipai kaip robotizuota dėžė arba kitaip tariant „robotas“(mechaninė pavarų dėžė su kompiuteriu ir robotizuotu valdymu), CVT (constantly variable transmition) ar DSG (elektroniškai valdoma dviejų sankabų mechaninė dėžė). Tai kurią gi rinktis? Tradicinis automatas yra patikrinta ir patikima pavarų dėžė. Ankščiau ją montuodavo beveik visur, tačiau augant konkurencijai tarp gamintojų,siekiant atpiginti automobilio savikainą (automobilį pasiųlyti pigiau nei konkurentai), buvo pradėta naudoti CVT ar robotus. CVT yra nepatikima pavarų dėžė, kurios dalys nusidėvi sąlyginai greitai, o remontas yra labai brangus. Robotizuota dėžė taip pat yra dažnai gendanti, tačiau ne taip brangiai remontuojama. DSG yra geros pavarų dėžės, ir tinkamai jas prižiūrint galima ilgai mėgautis automobiliu, nesivarginant remontais. Žinoma ir tradicinis automatas ir DSG turi savų pliusų ir minusų, tačiau tai nėra taip brangu ir sudėtinga, lyginant su automobilio kaina. Taip pat verta pabrėžti, jog automobilio dinamika ir pavarų dėžės darbas greičiausias DSG ir tradiciniam automate. CVT, nors ir komfortiškiausia važiuoti (nesijaučia pavarų perjungimas – tai laipsniškas jėgos perdavimas varomiesiems ratams), tačiau nėra itin greita ir dinamiška. Na o „robotas“, skirtas tiems, kam važiavimo dinamika, įsibėgėjimas ir pavarų perjungimo greitis iš viso nerūpi. Tai labiausiai tinka miesto varuotojams, kurie niekada niekur neskuba ir automobilis naudojamas nuvažiuoti iš taško A į tašką B.

Bet kokiu atveju, UAB „Pavarų Centras“ specialistai nemokamai konsultuoja apie pavarų dėžes Jums patogiu laiku. Todėl mielai prašome kreiptis telefonu, ar atvykti į mūsų servisą Savanorių pr. 174H, Vilniuje.

Geros Naujienos